Správa firemního majetku a přehled o vozovém parku

Ať už máte menší firmu s pěti vozy nebo obrovskou flotilu, s našimi jednotkami a fleet managementem budete mít vždy perfektní přehled o celém vozovém parku. A to z mobilu, počítače nebo tabletu. Přehled o aktuální poloze aut z firemní flotily/nákladu po celé EU je naprostou samozřejmostí, naše služby ale nabízí daleko více.
image

Aplikace GlobalSec
je středobodem zabezpečení

Komplexní nástroj a vše na jednom místě
S námi budete mít všechny informace přehledně na jednom místě. Naše řešení se přizpůsobí potřebám Vaší firmy ne naopak. Bez ohledu na to, zda vlastníte osobní automobily, zemědělské stroje, kamiony, užitková vozidla, kolejová vozidla, nebo podnikáte v oblasti přepravy osob.
Webová a mobilní aplikace pro iOS a Android
Aplikace GlobalSec  je středobodem všech našich služeb. Několik let jsme pracovali na vývoji a aplikaci neustále zlepšujeme. Výsledkem je jednoduché ovládání a přístup k Vašim datům 24/7.
Základem je bezpečnost Vašeho majetku a zaměstnanců
Diky GPS jednotkám střežíme Vaší flotilu, náklad, pracovní stroje nebo dokonce zaměstnance nonstop – a to po celé EU. Data máte přehledně v aplikaci. V případě nestandardní situace máme vlastní dispečink a spolupracujeme s policií po celé Evropě. S námi jste v bezpečí.

Jednoduchý onboarding

Chápeme, že každá firma má nastavené své aktuální procesy – máte CRM, evidujete si knihu jízd, spolupracujete s poskytovatelem palivových karet. Nic z toho není problém, přechod k nám je jednoduchý a vždy se Vám zdarma bude věnovat náš vyškolený pracovník, dokud nebudete se systémem maximálně spokojení.
Celou dobu je Vám k dispozici naše zákaznické centrum.
1
Po odeslání poptávky se s Vámi spojí náš konzultant.
2
Navrhneme řešení pro Vaší firmu na míru.
3
Do Vašich vozů/strojů nainstalujeme GPS jednotky.
4
Dostanete přístupy do aplikace GlobalSec.
5
Hotovo.

Bezproblémové napojení na CRM, ekonomické a účetní systémy

Jsme napojení na všechny důležité portály: prejimky.cz, TranV, TranZ a další. A pokud budete potřebovat něco navíc, rádi to pro Vás vyvineme. Import dat z karet CCS, Shell, Lukoil a dalších. Export dat (např. pro finanční úřad) do formátu PDF, XLS, XML, GPX, Open Office apod.
image

Služby pro firemní zákazníky

Komplexní přehled o všech vašich vozech (nebo strojích) v jedné aplikaci. Přestaňte používat excel a ušetřete si spousty času a stresu.

Neozývá se vám řidič? Nevíte, kde se nachází váš náklad, nebo se zákazník ptá, kdy bude zboží doručeno? Stačí otevřít naši aplikaci a najdete tam vše potřebné.

Fungujeme po celé Evropě a umíme se napojit jak na maďarské mýto HU-GO, tak i na polský mýtný systém e-TOLL. Navíc s úsporou času a financí. Jednotky nainstalujeme přímo v místě vašeho podnikání a registraci i zavedení vozů do maďarského mýtného systému zařídíme za vás.

Naše automatická kniha jízd propojená s aplikací je vybavena funkcí rozlišení mezi soukromými a služebními jízdami, což umožňuje přesnou kontrolu nákladů a také data pro efektivní účetnictví. Díky možnosti exportu dat máte také flexibilitu přenášet a využívat informace dle různých agregovaných pohledů.

Poskytujeme kontrolu skutečné spotřeby paliva a efektivní sledování nákladů. Díky propojení s palivovými kartami máte přesný přehled o výdajích na palivo a možnost detailní analýzy pro optimalizaci nákladů.

Získejte přesný přehled o nákladech spojených s každým vozidlem ve vaší flotile. Tímto způsobem identifikujete zbytečné finanční ztráty a můžete přijmout opatření k optimalizaci nákladů

Automatický výpočet cestovních náhrad pro služební jízdy vám ušetří čas a zjednoduší firemní a účetní procesy. S přesným výpočtem diet můžete snadno spravovat a vyplácet cestovní náhrady vašim zaměstnancům, což přispívá k transparentnosti a efektivitě.

Naše služba umožňuje efektivní sledování a správu informací z tachografů. S tachografy můžete monitorovat a zaznamenávat časy řízení, odpočinku a další relevantní údaje, což vám pomáhá dodržovat předpisy a dohlížet na bezpečnost vašich řidičů a vozidel.

Tato bezpečnostní opatření skrze aplikaci vám poskytují okamžité upozornění na potenciální nepravidelnosti, což vám umožňuje rychle reagovat a minimalizovat riziko krádeže nebo neoprávněného použití vozidla či movitého majetku.

S naším systémem můžete snadno sledovat a spravovat plánované servisní intervaly, historii údržby a další důležité informace. Virtuální garáž vám umožňuje střežit a spravovat oblasti, což zajišťuje bezpečnost vašich vozidel a minimalizuje riziko neoprávněného přístupu.

Mohly by vás zajímat také
naše další produkty

Nabízíme širokou škálu produktů a služeb pro oblast bezpečnosti nebo střežení a monitorování jednotlivých vozů, osob či dokonce domácích mazlíčků. Můžete si prohlédnout náš katalog a objevit další možnosti, jak zvýšit bezpecnost Vás nebo Vašich blízkých.
image

Nezávazná konzultace
zdarma

Náš odborný tým Vám poskytne potřebné informace a pomůže Vám vyhodnotit, jak naše služby mohou nejlépe splnit Vaše potřeby a požadavky. Získáte tak cenné rady a doporučení před rozhodnutím o implementaci našich služeb pro správu vozového parku.
Nebo nás kontaktujte rovnou
+420 840 500 408 info@globalsec.cz