GlobalSec
Otázky & odpovědi

Připravili jsme odpovědi na dotazy, které nám kladete nejčastěji.Pokud mezi nimi nenajdete ten svůj nebo byla odpověď nedostatečná,určitě se nám ozvěte.
imageimage

Bohužel, v České republice dochází denně cca k deseti krádežím vozidel, nejčastěji kradenými vozy jsou značky Škoda nebo VW - díky našim službám budete mít klidný spánek a vůz budeme hlídat za Vás. GlobalSec nenabízí jen ochranu proti krádeži, ale díky naší appce budete mít dokonalý přehled o Vašem vozidle i jeho řidiči, pokud to nebudete zrovna Vy. Nebo si budete moci sami vyhodnotit vlastní jízdu.

Služba funguje v základním balíčku na území Evropské unie. Pokud v tomto režimu vozidlo vyjede mimo EU, jednotka bude ukládat data do vnitřní paměti a po vjezdu do EU všechna data zpětně odešle. Ta se následně zobrazí v systému, např. jako standardní kniha jízd. Pokud byste chtěli rozšířit službu mimo území EU, není to problém, kontaktujte nás.

Monitorování Díky chytrým upozorněním si vůz (nebo vaše blízké) hlídáte přes naši aplikaci sami a nastavujete si v notifikacích, o čem chcete hned vědět. My se pak staráme o bezchybné fungování aplikace, našich jednotek a samozřejmě map. Střežení Jednotka je napojena na pult centrální ochrany a tím pádem bude nad vaším vozem držet ochrannou ruku tým profesionálů 24 hodin denně, 7 dní v týdnu. A při jakékoliv nepředvídatelné události to okamžitě začneme řešit, třeba i s policií, se kterou spolupracujeme dlouhodobě a na oficiální bázi.

Jednotka je nainstalována uvnitř vozidla. Přesné umístění lokátoru nemůže být sděleno ani majiteli vozidla.

Jednotka je nakonfigurována tak, aby se po vypnutí vozidla přepnula do režimu minimální spotřeby.

Smlouva je s námi uzavřená na jeden kalendářní rok, je vždy od data instalace k datu následujícího roku.

Faktura vám dojde následující měsíc na váš email nebo na vaši adresu, podle toho, pro kterou možnost jste se při podpisu smlouvy rozhodli.

Podepsanou žádost o neprodloužení smlouvy je potřeba zaslat buďto doporučeným dopisem na naši adresu nebo je možnost výpověď zaslat na náš email. Výpověď musíme obdržet nejméně 30 dní před výročím smlouvy.

Je možné jednotku demontovat nebo ji můžeme deaktivovat na dálku. V případě deaktivace na dálku by jednotka ve vozidle zůstala, ale už by nadále nebyla aktivní. Oba tyto postupy jsou zpoplatněny. Demontáž jednotky stojí 1162 Kč včetně DPH. Za deaktivaci jednotky na dálku je pak účtován poplatek 605 Kč včetně DPH.

Služba funguje na území Evropské unie. Pokud vozidlo vyjede mimo EU jednotka bude ukládat data do vnitřní paměti a po vjezdu do EU všechny zpětně odešle a následně se zobrazí standartní kniha jízd. Pokud byste chtěli rozšířit službu mimo území EU, kontaktujte nás.

Pokud budete mít zájem o tzv. reinstalaci jednotky tzn. demontáž zařízení a následnou montáž do vašeho nového vozidla, tak nás prosím neváhejte kontaktovat a domluvíme se na termínu Pokud již nechcete ve střežení pokračovat, tak je potřeba nám po prodeji vozidla zaslat Vámi podepsanou výpověď společně s kopií prodejní smlouvy a smlouva bude ukončena k datu prodeje vozidla.

Nejprve je třeba nám zaslat podepsanou výpověď společně s kopií prodejní smlouvy a telefonním kontaktem na nového majitele. Poté bude smlouva s původním majitelem ukončena a může být přepsána.

Pokud budete mít zájem o tzv. reinstalaci jednotky tzn. demontáž zařízení a následnou montáž do vašeho nového vozidla, tak nás prosím neváhejte kontaktovat a domluvíme se na termínu Pokud již nechcete ve střežení pokračovat, tak je potřeba nám zaslat Vámi podepsanou výpověď společně s kopií dokumentu od pojišťovny o havárii a smlouva bude ukončena k datu dopravní nehody vozidla.

Seznam měst ve kterých zařízení instalujeme naleznete k dokumentech.

Nemusíte, ale je potřeba aby váš zástupce měl vaši plnou moc, kterou naleznete v dokumentech ke stažení.

Na konkrétním termínu instalace se domluvíme podle vašich možností, termín ale sjednáváme vždy do 21 dnů od podpisu objednávky.

Hlavní rozdíl ve službách spočívá ve fungování lokátoru. Pasivní lokátor snímá polohu vozidla a posílá data do serveru, který si kontroluje majitel vozidla. V případě podezření odcizení vozidla majitel kontaktuje Policii ČR, nebo náš dispečink a sdělí informace o pohybu svého vozidla. Pasivní lokátor negeneruje alarmy, ale majitel si může nastavit veškeré upozorňování v serveru počínaje servisem po sledování pohybu vozidla. Prosíme o seznámení se s nápovědou v systému Aktivní jednotka generuje alarmy, které se zobrazují v Pultu Centrální Ochrany, následně náš 24/7 dispečink okamžitě kontaktuje majitele vozidla o neoprávněným zásahu. Pokud alarm odhalí krádež auta, kontaktuje Policii ČR a spolupracuje s ní v pátrání. Kromě toho si majitel může nastavit v serveru upozornění, podobně jak v případě pasivní jednotky. K aktivní jednotce jsou přiděleny RFID karty, což jsou elektronické čipy, které rozpoznávají konkrétního řidiče a autorizují tak oprávněnost jízdy vozidla. Povinností majitele je mít v RFID kartách funkční baterie tak, aby zařízení negenerovalo zbytečné poplachy.

Po přihlášení do systému, stačí v horním menu kliknout na Nastavení, pak Uživatel a následně Upravit. Zadáme 2x nové heslo do kolonek Heslo a Potvrzení hesla a poté potvrdíme tlačítkem OK Existuje ještě jiná cesta: horní menu Nastavení/Nastavení přístupu/kliknout na svoje přihlašovací jméno v kolonce Uživatel upravit a zadáme 2x nové heslo do kolonek Heslo a Potvrzení hesla a poté potvrdíme tlačítkem OK.

Prosím kontaktujte naše fakturační oddělení v pracovní době.

V takovém případě si připravte heslo pro komunikaci, které najděte ve smlouvě a zavolejte nám v pracovní době po-pá 8:00 - 16:30 na číslo: +420840500408 - volba 4. Dále je možnost poslat žádost z vašeho kontaktního emailu který máte uveden ve smlouvě na email: technical.support@globalsec.cz.

Ano, montáž dalšího lokátoru do jiného vozidla je možná. V případě zájmu se neváhejte obrátit na naši zákaznickou linku v pracovní době.

Kvůli nutnosti nastavování služby v systému je uvedena doba ve VOP do 10 dnů. Od okamžiku podepsání smlouvy a namontování zařízení do vozidla, již lokátor pracuje a vaše služba je aktivní. Jakmile dojde ke zpracování všech vašich údajů v systému, obdržíte email s přístupovým jménem a heslem. Od té doby budete moci sledovat online pohyb vozidla, včetně knihy jízd od okamžiku instalace jednotky do vozidla. Pokud nemáte email, dostanete přístupové údaje ve formě SMS.

Dle Všeobecných Obchodních Podmínek, které přijímáte podpisem smlouvy, máte povinnost jednou ročně přistavit vozidlo pro technickou kontrolu zařízení GPS. Služba je zpoplatněná podle ceníku uvedeného na našich stránkách. Revizi odmítnout můžete, ale v takovém případě naše společnost nemůže zaručit bezproblémovou funkčnost lokátoru GPS zařízení v případě krádeže vozidla či potřeby aktuální lokalizace vozidla. V takovém případě prosíme vaše písemné vyjádření, že odmítáte revizní kontrolu, zaslat na email: info@globalsec.cz

Montáž pasivní jednotky trvá cca 1 hodinu, montáž aktivní jednotky cca 2 hodiny. U méně obvyklých vozidel se může doba montáže lišit, na což vás ale předem upozorníme.

Standardní doba revizní kontroly je cca 30 minut. Pokud je nutné provést více úkonů, revizní kontrola se může protáhnout až na hodinu.

Jednotka je nainstalována uvnitř vozidla. Přesné umístění lokátoru nemůže být sděleno ani majiteli vozidla.

Jednotka je nakonfigurována tak, aby se po vypnutí vozidla přepnula do režimu minimální spotřeby.

Vzhledem k tomu, že odborná montáž probíhá v dílně na kterou se vztahuje předpis BOZP v plném rozsahu, tak nemůže být přítomen u montáže lokátoru nikdo nepovolaný.

Lokátor k správnému fungování potřebuje satelitní signál GPS. Pokud v podzemní garáži signál GPS není, bude si pamatovat poslední známou pozici vozidla a na mapě se zobrazí před vjezdem do garáže.

Jednotka funguje jako přijímač satelitního signálu GPS a jako vysílač signálu GSM, podobně jako telefon. Proto pokud váš smartphone nijak neovlivňuje vaše vozidlo, tak ani lokátor nebude mít vliv na funkčnost čehokoli ve vašem autě.

Jednotka pracuje ve třech režimech. V normálním režimu práce, který se zapíná po nastartování vozidla činí odběr energie max. 200 mA. Po vypnutí auta se lokátor automaticky přepne do režimu spánku, takže odběr energie bude cca 25 mA. Pokud vozidlo bude vypnuté delší dobu, lokátor se ponoří do pohotovostního režimu a odběr energie je minimální.

Skutečný pohyb a stav vozidla zná pouze majitel, nebo jeho řidič. Pokud máte podezření, že lokátor neukazuje správně pohyb nebo pozici auta, zavolejte nám na Technickou podporu: +420840500408 - volba 4 v pracovní době pondělí – pátek: 8:00 - 16:30.

Po montáži lokátoru do vozidla obdržíte emailem přístupové údaje k přihlášení do systému. Jste za ně zodpovědní a komu je budete sdělovat záleží pouze na vás. Naše firma postupuje plně v souladu s GDPR a nikomu tedy žádné vaše údaje nesděluje. Do systému se můžete přihlásit odkudkoliv na světě a to klidně z více zařízení současně.

Přístup k těmto datům podléhá nařízení GDPR a je tedy provozován v souladu s tímto nařízením.

Minimální verze aplikace, která umožňuje použití e-Tagu, je 1.3.34 (188).

Android: Zavřít veškeré aplikace otevřené na pozadí telefonu Otevřít Nastavení telefonu (ikona se zubatým kolem) Kliknout záložku aplikace, najít app GlobalSec a kliknout na ní Podle verze Android v menu budete mít záložku Uložiště, nebo se Vám hned objeví tlačítko Vymazat mezipaměť/odstranit data Kliknout na Uložiště a následně Vymazat paměť Kliknout Odstranit data a potvrdit odstranění Otevřít App GlobalSec a přihlásit se do systému iOS: Restart aplikace Přeinstalace aplikace

Zmáčknout na cca 1sec tlačítko na čipu a zkontrolovat zda je čip zapnutý (LED dioda) Restart aplikace

Použít v aplikaci funkci vyhledat, aby se poloha aktualizovala a následně uložila.

V apilkaci je nastaven režim ztlumeno, čip je vypnutý, čip má slabou baterii.

Přepínačem na hlavní obrazovce v pravém horním rohu u symbolu autíčka

Máte vyčerpaný limit - denní limit upozornění je 50 Máte upozornění na telefonu v nastavení vypnuté Telefon není připojen k internetu – nutno obnovit připojení k internetu

Toto nastavení je nutné pro fungování všech funkcí aplikace v plném rozsahu

U čipů se žádný poplatek neplatí

Protože systém komunikace Aplikace s čipy je odlišný než komunikace s GPS lokátorem

Ano je, bez připojení k internetu je aplikace nefunkční a nelze se do ní přihlásit

Volba interní navigace zobrazí polohu v mapových podkladech Google Volba externí navigace zobrazí polohu v mapových podkladech z dostupných externích zdrojů

V záložce Menu/Profil uživatele/ Změnit: Nejprve zadáte současné heslo Poté zadáte 2x nové heslo a potvrdíte změnu symbolem v pravém horním rohu