Otázky & odpovědi

Připravili jsme odpovědi na dotazy, které nám kladete nejčastěji.
Pokud mezi nimi nenajdete ten svůj nebo byla odpověď nedostatečná,
určitě se nám ozvěte.

  • Obecné otázky
  • Zákaznická podpora
  • Technická podpora
  • Ke stažení
  • Otevírací doba?

    Naše pracovní doba je pondělí – pátek: 8:00 - 16:30, instalace standardně probíhají od 9:00 do 20:00.

    Kde nás najdete?

    Na ulici Dopraváků 749/3, Praha 8, 184 00 (Žlutá budova Genius – první patro).

  • Na jaké období je uzavřena vaše smlouva?

    Smlouva je s námi uzavřená na jeden kalendářní rok, je vždy od data instalace k datu následujícího roku.

    Kdy mi přijde faktura?

    Faktura vám dojde následující měsíc na váš email nebo na vaši adresu, podle toho, pro kterou možnost jste se při podpisu smlouvy rozhodli.

    Jak ukončit smlouvu?

    Podepsanou žádost o neprodloužení smlouvy je potřeba zaslat buďto doporučeným dopisem na naši adresu nebo je možnost výpověď zaslat na náš email. Výpověď musíme obdržet nejméně 30 dní před výročím smlouvy.

    Co bude s lokátorem po skončení smlouvy?

    Je možné jednotku demontovat nebo ji můžeme deaktivovat na dálku. V případě deaktivace na dálku by jednotka ve vozidle zůstala, ale už by nadále nebyla aktivní. Oba tyto postupy jsou zpoplatněny. Demontáž jednotky stojí 1162 Kč včetně DPH. Za deaktivaci jednotky na dálku je pak účtován poplatek 605 Kč včetně DPH.

    Kde všude služba funguje?

    Služba funguje na území Evropské unie. Pokud vozidlo vyjede mimo EU jednotka bude ukládat data do vnitřní paměti a po vjezdu do EU všechny zpětně odešle a následně se zobrazí standartní kniha jízd. Pokud byste chtěli rozšířit službu mimo území EU, kontaktujte nás.

    Co dělat při prodeji vozidla?

    Pokud budete mít zájem o tzv. reinstalaci jednotky tzn. demontáž zařízení a následnou montáž do vašeho nového vozidla, tak nás prosím neváhejte kontaktovat a domluvíme se na termínu.

    Pokud již nechcete ve střežení pokračovat, tak je potřeba nám po prodeji vozidla zaslat Vámi podepsanou výpověď společně s kopií prodejní smlouvy a smlouva bude ukončena k datu prodeje vozidla.

    Přepis smlouvy na nového majitele?

    Nejprve je třeba nám zaslat podepsanou výpověď společně s kopií prodejní smlouvy a telefonním kontaktem na nového majitele. Poté bude smlouva s původním majitelem ukončena a může být přepsána.

    Co dělat při dopravní nehodě?

    Pokud budete mít zájem o tzv. reinstalaci jednotky tzn. demontáž zařízení a následnou montáž do vašeho nového vozidla, tak nás prosím neváhejte kontaktovat a domluvíme se na termínu.

    Pokud již nechcete ve střežení pokračovat, tak je potřeba nám zaslat Vámi podepsanou výpověď společně s kopií dokumentu od pojišťovny o havárii a smlouva bude ukončena k datu dopravní nehody vozidla.

    Ve kterých městech instalujeme?

    Seznam měst ve kterých zařízení instalujeme naleznete k dokumentech ke stažení.

    Musím se na instalaci dostavit osobně?

    Nemusíte, ale je potřeba aby váš zástupce měl vaši plnou moc, kterou naleznete v dokumentech ke stažení.

    Musí instalace proběhnout do 21 dnů od koupě vozidla?

    Na konkrétním termínu instalace se domluvíme podle vašich možností, termín ale sjednáváme vždy do 21 dnů od podpisu objednávky.

    Jaký je rozdíl mezi službou Passive a Active?

    Hlavní rozdíl ve službách spočívá ve fungování lokátoru. Pasivní lokátor snímá polohu vozidla a posílá data do serveru, který si kontroluje majitel vozidla. V případě podezření odcizení vozidla majitel kontaktuje Policii ČR, nebo náš dispečink a sdělí informace o pohybu svého vozidla. Pasivní lokátor negeneruje alarmy, ale majitel si může nastavit veškeré upozorňování v serveru počínaje servisem po sledování pohybu vozidla. Prosíme o seznámení se s nápovědou v systému.

    Aktivní jednotka generuje alarmy, které se zobrazují v Pultu Centrální Ochrany, následně náš 24/7 dispečink okamžitě kontaktuje majitele vozidla o neoprávněným zásahu. Pokud alarm odhalí krádež auta, kontaktuje Policii ČR a spolupracuje s ní v pátrání. Kromě toho si majitel může nastavit v serveru upozornění, podobně jak v případě pasivní jednotky. K aktivní jednotce jsou přiděleny RFID karty, což jsou elektronické čipy, které rozpoznávají konkrétního řidiče a autorizují tak oprávněnost jízdy vozidla. Povinností majitele je mít v RFID kartách funkční baterie tak, aby zařízení negenerovalo zbytečné poplachy.

Nenašli jste odpověď na svou otázku?

Zavolejte nám...

+420 840 500 408

(Pondělí – Pátek: 9:00 – 15:00)

... nebo nám napište